Powitanie

I założyłam bloga. Myślę, że mam sporo do opowiedzenia. Od czasu wyprowadzki z Warszawy w lubuskie lasy, niemal 40 lat temu, wiele się zmieniło. Dużo się nauczyłam i inaczej patrzę teraz na otaczający mnie świat. Jeszcze zanim wynieśliśmy się z miasta na stałe, ciążyliśmy ku zwierzętom, roślinom, cichym wodom i lasom. Stąd też wiele kontaktów z dziką przyrodą, trochę przypadkowych a trochę przez nas sprowokowanych.. Swoje doświadczenia i przeżycia postanowiłam zawrzeć w opowiadaniach dotyczących różnych zwierząt i sytuacji związanych z nimi i ogólnie z otaczającym mnie światem. Może komuś sprawi przyjemność zapoznanie się z moimi spotkaniami z naturą. Zapraszam.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Opowiadania i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Powitanie

  1. Witam również. Dziękuję za odwiedziny w moich skromnych progach 🙂 Ja jednak jestem mieszczuchem (choć też z lubuskiego), ale również lubię obcowanie z przyrodą, a fotografowanie i próby nazwania tego co sfotografowałem sprawia mi ogromną przyjemność. Chętnie poczytam sukcesywnie o Twoich spotkaniach z naturą. Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

