Moje stworki (c.d.)

A oto następni przedstawiciele naszej leśnej rodzinki.

Obrazek

Ukochany stworek, a może nawet stwór, gospodyni podwórka.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nasza koza żywicielka.

Obrazek

Właściwie to dwa stworki: córka i klacz Isena.

Obrazek

Obecnie nasza najmłodsza klacz, ślązaczka uszlachetniona folblutem- Donia.

Obrazek

I jeszcze raz drób, kogut Bantamek

Obrazek

Jaszczurka zwinka też mieszka obok nas, więc zaliczam ją do rodziny.

Obrazek

Nasz staruch- Bąbel, urodzony u nas 11 lat temu. I pomyśleć, że mając takie zębiska nasze koty domowe są przyjazne i zwykle bezpieczne dla nas- ludzi.

W lutym opisałam naszą ukochaną kotkę- pręguskę w dwóch postach:

https://poczytajdarylasu.wordpress.com/2013/02/21/malwinka-i-inni/

https://poczytajdarylasu.wordpress.com/2013/02/21/krogulec-i-kotka/

Była wspaniałym kotem, mimo drobnej postury i należało jej się wspomnienie.

 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

15 odpowiedzi na „Moje stworki (c.d.)

  1. Kowaloova pisze:

    Jej… poczułam się jak na wsi w latach dziecięcych.
    Ale zjadłabym swojski obiadek Pani Gospodyni 😉

  2. Pani Peonia pisze:

    Toż to prawie zoo. Ale trochę zazdroszczę…

  3. Uwielbiam zwierzęta. Wieś ogólnie.
    Dawno temu nasza córka zaprzyjaźniła się z małym stadkiem kóz. Wołała je po imieniu, chociaż dla ludzi szczędziła mowy. Wstawała z nimi i leżakowała na pastwisku. Wszystkie miały imiona. Ich właściciel – mój teść, stwierdził, że jest „kozią mamą” i nakazał zabrać dziecko od chowy, bo nieodpowiedzialnie prowadza je bez pastucha, kiedy wyprowadziła je pewnego poranka bez jego pieczy. Obecnie dziewczyna nie myśli o zwierzętach…

    • maszynagocha pisze:

      Obcowanie ze zwierzętami łagodzi obyczaje i w ogóle dobrze ludziom robi. A córka pewnie woli teraz gatunek ludzki, odrębnej płci. Kiedyś przypomni sobie o zwierzętach.;-)

  4. Justyna pisze:

    Zwierzyniec imponujący 🙂 Małgosiu mam pytanie typowego „mieszczucha” czy kozie mleko jest smaczne? wiem ze bardzo zdrowe , ale słyszałam z wielu ust opinię ,że jest bardzo specyficzne smakowo 🙂

    • maszynagocha pisze:

      Jest smaczne musi być tylko czysto dojone, od czystej kozy. I rzeczywiście jest bardzo zdrowe. Mojego syna, gdy był bardzo chory w dzieciństwie, wyciągnęłam z tego kozim mlekiem.

  5. Justyna pisze:

    …ja kupuje serek kozi i bardzo mi smakuje 🙂

  6. jacek29 pisze:

    zdjecie czarnego kota jest boskie ,terz mam takiego

Skomentuj

