Nominacja do Liebster Award

Ewka z Myśli Nieuczesanych wyróżniła mój blog, dając nominację do Liebster Award. Wielkie dzięki. Mam teraz problem, bo jest sporo blogów, które moim zdaniem, zasługują na taką nominację a zgodnie z zasadami mogę wybrać tylko 11.

Na początek zasady tej zabawy

Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

A teraz moje nominacje:

BlueBird – za Twoją wrażliwość Violu

even21 – w moim ogrodzie – za umiejętność widzenia świata wokół siebie

Angie’s Diary – za ciekawość życia i rozpowszechnianie piękna Dolnego Śląska

Ugoldenbrown’s Blog – za wszechstronność i pozytywny stosunek do zwierząt

Sabatówka – za ciekawe opowiadania ze stadniny, zdjęcia i przepisy

Kronika Szopa Odchamiacza – za poczucie humoru

Zdewastowane – za przypominanie zapomnianego

Oczarował mnie psi świat – za propagowanie pozytywnego stosunku do zwierząt

Pani Riposta – za spostrzegawczość i poczucie humoru

Pod namiotem życia – za różnorodność, ciekawostki i rozważania

Gwiazda Wyzwolona – za różne, ciekawe reportaże z drogi

Nie mam zbyt wielu pytań, zresztą trudno zadawać mądre pytania osobom, których tak naprawdę, dobrze się nie zna. Jedno jest tylko dla mnie ciekawe:

Jaką cechę najbardziej cenicie u innych: zdolności przystosowawcze, wiedzę czy wrażliwość?

Pozdrowienia dla wszystkich współblogowiczów. 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

13 odpowiedzi na „Nominacja do Liebster Award

  1. violamalecka pisze:

    Dziękuję pięknie. 😉
    Wrażliwość… czasem się zastanawiam,
    czy to przekleństwo, czy błogosławieństwo..?

  2. ugoldenbrown pisze:

    Dziękuję bardzo za wyróżnienie! :)) Bardzo to miłe i ogromnie łaskocze ego 😉 Słusznie zauważyłaś, że zwierzęta to mój czuły punkt, zdominowały mnie i aż się czasem boję, że stracę do reszty rozsądek 😉
    Jaką cechę cenię u innych? Wrażliwość, empatię, życzliwość 🙂

  3. even21 pisze:

    Dziękuję bardzo, Małgosiu! 🙂 Zaskoczyła mnie ta „umiejętność widzenia świata wokół siebie” – to ciekawe, jak postrzegają nas inni 🙂 Mnie – od początku spodobał się sposób, w jaki opowiadasz o życiu w leśniczówce i o zwierzętach 🙂
    A Twoje pytanie? Myślę, że tak, jak napisałaś- wrażliwcom w grupie łatwiej 😉 Dlatego – na przykład z Violą – trudno było się nam nagadać do woli 😉
    Inna sprawa, że nadwrażliwym wcale nie jest lekko… może dlatego prowadzą blogi? 🙂

  4. namiot pisze:

    Dziękuję bardzo. Miło mi.
    Cenię wrażliwość, bo w niej kryje się i otwartość na drugiego człowieka, i delikatność, i jakieś współ-odczuwanie.

  5. Angie pisze:

    Dziękuję Ci Małgosiu jeszcze raz( jeszcze raz, bo już oficjalnie podziękowałam Ci na swym blogu, zerknij:))
    Jaką cechę, z tych trzech wymienionych.? Bardzo trudne pytanie, bo wszystkie są dla mnie niesłychanie ważne. Zdolności przystosowawcze związane są na pewno z inteligencją, a w obecnym świecie, to- w połączeniu z wiedzą- może być drogą do niezależności.A tę ostatnią cenię chyba najbardziej 😉

  6. Dziękuję za śliczne opowiadanie o Cezarku. Przecztałam opowiadanie ” jednym tchem”.
    Małgosiu ,serdecznie pozdrawiam,Marysia

  7. kronikaszopa pisze:

    Dziękuję pięknie. 🙂

Skomentuj

