Wydałam e-booka

Właśnie wydałam swego pierwszego e-booka na serwisie wydaje.pl. Tak mnie wszyscy namawiali, że w końcu się stało. Książka ma 108 stron tekstu, rysunków i zdjęć. Na stronie można pobrać fragment jednego z opowiadań.

Tak wygląda okładka tej książki (kliknięcie na nią przenosi na wydaje.pl):

Wszystkich moich przyjaciół blogowych zapraszam do czytania. 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

50 odpowiedzi na „Wydałam e-booka

  1. Gratuluję Małgosiu i już się biorę do czytania.. z wielką przyjemnością zresztą 🙂
    pozdrawiam

  2. Ann pisze:

    Doskonale. Gratuluję. Teraz czas na promocję -również poza wordpressem 🙂

  3. Angie pisze:

    Gratulacja Małgosiu! 😀
    Moja chyba nie doczeka się wydania, za dużo zmian mam wprowadzić, a nie chce się…

  4. bfcb pisze:

    Bardzo dobry pomysł, bo Twoje pisanie warte jest zebrania w jednym miejscu, nie tylko na blogu!

  5. ugoldenbrown pisze:

    Gratuluję! :)) I cieszę się, że zebrałaś wszystkie historie w jednym miejscu :))

  6. ugoldenbrown pisze:

    Faktycznie, link nie działa, ale poradziłam sobie 🙂 I zakupiłam 🙂

  7. ina3b pisze:

    Świetny pomysł – tym bardziej, że Twoje teksty są super wciągające i należy im się rozgłos.:)

  8. palanee pisze:

    I ja się dołączam do gratulacji 🙂 Zaraz pomykam na stronę i kupuję!

  9. luiza pisze:

    Gratuluję! i pozdrawiam chyba fankę aikido:)

  10. innam pisze:

    Serdeczne gratulacje!

  11. Pani Peonia pisze:

    Gratuluję! 🙂

  12. violamalecka pisze:

    Bardzo się cieszę,
    będzie co czytać w długie jesienne wieczory. 😉

  13. Navia pisze:

    Gratulacje !! Czekam na następne !!

  14. Justyna pisze:

    Ojjjjj Gonia 🙂 ale fajnie , bardzo się cieszę:) gratuluję 🙂

  15. Asenata pisze:

    Zaraz skoczę po fragmenty 😉
    I oczywiście gratuluję

  16. Małgosiu w poniedziałek kupię Twojego ebooka.
    Pozdrawiam, Marysia

  17. Ewka pisze:

    Gratulacje! Aaaa jeśli się pojawi wersja papierowa to… Pomyślę że jestem w niebie 😀

  18. Rena Starska pisze:

    Wspaniała informacja Małgosiu, gratuluję! 🙂

  19. podzielne pisze:

    Fantastycznie! Gratuluję serdecznie!

Skomentuj

