Święta tuż, tuż.

     Wszystkim przyjaciołom i znajomym składam najserdeczniejsze życzenia świąteczne. U nas zawsze ze śmiechem życzyło się wesołego jajka. A więc weselcie się. To radosny czas powrotu do życia. A poniżej moje tegoroczne mazurki.

Obrazek

mazurki czekoladowe

Obrazek

mazurek kajmakowy

Obrazek

mazurek orzechowy

Dobrego apetytu i smacznych Świąt Wielkanocnych. 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „Święta tuż, tuż.

  1. Mazurki wyglądają bardzo smakowicie. I ja życzę Wesołego Jajka, bo i u nas tak się mówi 🙂 dużo radości!! A nam, czytelnikom życzę dużo kolejnych pięknych wpisów Darów Lasu 🙂

  2. dorotanna pisze:

    I ja przyłączam się do tak sympatycznych życzeń! Dużo radości, spokoju i pieknej pogody życzę 🙂

  3. Pani Peonia pisze:

    Wszystkiego najlepszego! Dużo radości i czasu na robienie tego, co lubicie. Mazurki wesołe i apetyczne. Ja jeszcze nie zaczęłam…

  4. Asenata pisze:

    Ja mam ciast sztuk jeden (kupione)

    Miłych Świąt

  5. Justyna pisze:

    Gosiu dla Ciebie i dla całej Twojej Rodziny najlepsze życzenia , aby Jezus Zmartwychwstały pobłogosławił i miał w opiece. :*

  6. even21 pisze:

    Wspaniałości w ten piękny świąteczny czas dla Ciebie i Twoich Bliskich 🙂 Serdeczności i smacznego!:)))

  7. innam pisze:

    Pożarłabym ten z kajmakiem 🙂 Tobie też wesołego jaja!

  8. fotsaw pisze:

    Gosiu, spokojnych blogosławionych świąt, wypoczynku .. 🙂

  9. Justyna pisze:

    Gośka mazurki juz dawno zjedliśmy ;)))

  10. bfcb pisze:

    Święta, święta i po świętach. A nowych wpisów brak. Czekam i czekam… 😉

Skomentuj

